Biblio
Exporter 16 resultats:
Auteur Titre Type [ Année
Filtres: Première Lettre Du Titre est S [Clear All Filters]
(2003).
Strip mining for gold : Research and policy in educational technology-A response to « Fool’s gold ».
Educational Technology Review. 11(1),
(148.36 Ko)
(2003). 
Some Ideas for Modelling Image-Text Combinations.
(873.94 Ko)
(2005). 
Semiotic Representations: Building Complex Literacy Practices through the Arts.
Reading Teacher. 60 , 124-137 .
(2006).
(2008).
(2008).
SAMR and TPCK: A Workshop.
(661.63 Ko)
(2011). 
Seeking the green basilisk lizard : Acquiring digital literacy practices in the home.
Journal of Early Childhood Literacy. 12(1), 24-45.
(2011). Savoir lire/aimer lire : un couple en évolution ou en voie de séparation ?.
Ela. Études de linguistique appliquée. 2(166), 215-235.
(2012). Shape shifting smartphones: Riding the waves in post-‐secondary education.
Canadian Journal of Learning and Technology. 39(2), 1-16.
(409.8 Ko)
(2013). 
(2014).
(2014).
(2014).
Support numérique et écriture de textes de savoir à la fin de l’école primaire.
Revue de recherches en littératie médiatique multimodale. Vol. 5.(mars),
(426.68 Ko)
(2017). 
SLĀV : une analyse de contenu médiatique centrée sur le concept d’appropriation culturelle.
Revue de recherches en littératie médiatique multimodale. Vol. 9.,
(669.37 Ko)
(2019). 