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Weaving the literacy Web : Changes in reading from page to screen.
The Reading Teacher. 55(7), 662-669.
(297.27 Ko)
(2002). 
Adolescents composing fiction in digital game and written formats : Tacit, explicit and metacognitive strategies..
E-learningE-learning. 4, 273-284.
(2007). Adolescents composing fiction in digital game and written formats : Tacit, explicit and metacognitive strategies..
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(2007). Critical literacy learning through video games: Adolescent boys’ perspectives..
E-learning and digital mediaE-learning and digital media. 4, 285-296.
(2007). Digital literacy : What it means for arts education.
International handbook of research in arts education. 1297-1310.
(2007). From information to experience: Place-based augmented reality games as a model for learning in a globally networked society.
Teachers College RecordTeachers College Record. 112, 2565-2602.
(2010). Lire la littérature numérique à l'université : deux situations pédagogiques.
Études de linguistique appliquée (ELA). 160, 411-420.
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(2010). 
Multimodal literacies : An introduction.
(Sanders, J., & Albers P., Ed.).Literacies, the arts, & multimodality. 3, 1-25.
(2010). Multimodal literacies : An introduction.
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(2010). Jeux sérieux et pédagogie universitaire : De la conception à l’évaluation des apprentissages..
Revue internationale des technologies en pédagogie universitaire. 8, 48 - 57.
(2011). Les métamorphoses de l'oeuvre et de l'écriture à l'heure du numérique : Vers une renouveau des humanités?.
(Blanquer, J-M., & Becchetti-Bizot C., Ed.).Rendez-vous des lettres. 104.
(2012). Les métamorphoses de l'oeuvre et de l'écriture à l'heure du numérique : Vers une renouveau des humanités?.
(Blanquer, J-M., & Becchetti-Bizot C., Ed.).Rendez-vous des lettres. 104.
(2012). New times for multimodality? Confronting the accountability culture.
Journal of Adolescent & Adult Literacy. 55, 671-681.
(2012). A knowledge engineering approach to developing educational computer games for improving students’ differentiating knowledge_1285 183..196.
British Journal of Educational TechnologyBritish Journal of Educational Technology. 44, 183-196.
(2013).