Biblio
Exporter 36 resultats:
Auteur Titre Type [ Année
Filtres: Première Lettre Du Titre est P [Clear All Filters]
Pour une pratique de "l’écrit d’écran".
Xoana 6. 98-99.
(1999).
(2004).
Perspectives on teachers as digital library users. Consumers, contributors, and designers.
D-Lib Magazine. 12(9),
(821.79 Ko)
(2006).
(2006). 
(2007).
The performative pull or research with new media.
International Journal of Qualitative MethodsInternational Journal of Qualitative Methods. 7, 16-34.
(2008).
(2008). Pratiques des sites, usages des réseaux. Le social bookmarking, héritages culturels, appropriations médiatiques.
Document numérique. 2(1-2), 145-170.
(1.02 Mo)
(2008). 
The Price of Information Critical Literacy, Education, and Today’s Internet.
Handbook of research on new literacies.
(600.5 Ko)
(2008). 
Pratiques culturelles chez les jeunes et institutions de transmission : Un choc des cultures?.
Culture Prospective, par DEPS. 1, 1-8.
(2009).
(2009). Penser de la (DÉ-)COHÉRENCE : Le rôle de l'hypertexte dans la formation à la culture informationnelle.
Bulletin des bibliothèques de France (en ligne)Bulletin des bibliothèques de France (en ligne). 5, -..
(2011). Penser la (dé-)cohérence : le rôle de l’hypertexte dans la formation à la culture informationnelle.
Le Dossier BBF. 56(5),
(1.14 Mo)
(2011). 
A place for video games : a theoretical and pedagogical framework for multiliteracies learning in english studies.
Department of Humanities. Doctor,
(2011).
(2011).
(2011).
(2011). Predicting reading comprehension on the Internet: Contributions of offline reading skills, online reading skills, and prior knowledge.
Journal of Literacy Research. 43(4), 352-392.
(2011).
(2011).
(2011).
(2011).
(2012).
(2012).
(2013).
Penser la lecture dans un monde numérique.
Québec français. 28-29.
(2014).